Jump to content

JerzyR

Modellers
  • Content Count

    55
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

Recent Profile Visitors

605 profile views
  1. JerzyR

    Przywitanie

    Witam
  2. Skoro pstrykam aby klapy opuścić czy schować no to wiem co pstrykam. A jak serwo/-wa nie spracują i klap wychylonych fizycznie nie będzie, a baba Ci gada ze są, to do kogo później pretensje jak rozwalisz model? Wiem, można... można nawet pełną korespondencję z kontrolą lotów odtworzyć, tylko po co? Wiem, masz "kaprys", chcesz to kombinuj, albo poczekaj na rozwiązanie...
  3. Cześć. Czytają, tylko się zastanawiają po co Ci to? Skoro funkcje są od siebie zależne, a zależność wynika z położenia przełącznika, to po co gadać, że coś jest wyłączone? Nie no oczywiście, radio może gadać to niech gada. Ale im mniej ta baba gada, tym lepiej. Może jestem dziwny, ale powinna gadać o najważniejszych parametrach (napięcie, sygnał, prokurator itp.), ale to takie moje dziwactwo.
  4. No to teraz mała aktualizacja. Typ radia ten sam, ale starsze o rok. Z Tomkiem zamieniliśmy się pakietami Wczoraj moje radio dość długo było włączone. Przy wyłączaniu radia miernik w radio pokazywał 9.2V. Niby jeszcze ok. Wieczorkiem radio włączam ponownie, a wyświetlacz pokazuje 0.2V i po ok. 10 - 15 sekundach zmiana i wyświetlacz pokazuje napięcie = 9.5V Chcąc poczekać aż radio samo się wyłączy, napięcie zeszło do ok. 8.8V i następuje dość szybki spadek do ok. 4V i w tym momencie radio pada. Na moim pakiecie takiej historii nie miałem, więc domysłem laika jest, że na
  5. Na razie i na szczęście aparatura wyłącza się po wylądowaniu modelem. Ten "konkretny czas", to czas po locie. Nie ma stałej czasowej. Jeden lot trwa 10-15-20 minut, inny 30 czy 60 minut.
  6. JerzyR

    Witam wszystkich!

    Przyjdzie wiosna, będzie słoneczko, szybko dojrzejesz
  7. A np. poprzez reset telemetrii?
  8. Nie mam, nie znam tego radia, to się wypowiem A co... Telemetrię wyświetla się za pomocą tzw. widgets (widżetów?). Trza je dodać. Jak? Nie wiem Ale YT jak Google, tylko wyszukiwanie wolniejsze...
  9. Podobno, wg. instrukcji, self-test wykonuje się jednorazowo (w danym modelu oczywiście). Więc po co trzymać zdefiniowany przełącznik, a tym bardziej, zabezpieczać go jakimiś przełącznikami logicznymi? Uruchomione, sprawdzone, wywalone co zbędne - ot właśnie w ramach bezpieczeństwa. Nauka radziecka zna różne przypadki...
  10. Uruchomienie testu skryptem to najbezpieczniejsza opcja - powiadasz? To ja podziękował za takie bezpieczeństwo... Ale jak znajdziesz taki oficjalny skrypt, to daj znać... Może szybciej będzie jak wyślesz zapytanie do FrSky?
  11. Przepraszam, przeoczyłem ten zapis. Jednak dalej twierdzę, że takiego (oficjalnego) skryptu nie ma.
  12. Gdzie coś takiego napisał, bo nie widzę? Skrypt jest, do konfiguracji S6/S8, ale nie do tak "niebezpiecznej" funkcji jak self-check. W samej instrukcji jest ostrzeżenie przed użyciem tego w locie, bo można się zdziwić.
  13. Nie ma takiego skryptu. Pobierz instrukcję i zobacz kiedy, po co i w jaki sposób aktywować tę funkcję.
  14. A3144, Arduino, Pawelsky, rcgroups... https://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?2884780-IC-engine-and-FrSky-smartport-RPM-sensor-A-coil-works!-A-capacitor-works-better!/page6 https://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?2072155-5-magnetic-RPM-meter-for-FrSky-telemetry Język barbarzyński, ale jak coś "skręcisz" to się pochwal.
×
×
  • Create New...