Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Odbiornik X8R

Witajcie .

Jak zaznaczyłem na początku jestem laikiem jeśli chodzi o modelarstwo spalinowe a tym bardziej OPEN TX.

Może w z perspektywy waszego doświadczenia śmieszne pytanie.

Gdzie w odbiorniku podłączyć zasilanie w jedno z gniazd 1-8?
Odpowiedz

Kolego A widzisz na obudowie odbiornika opisy, jest biało na czarnym nadrukowane + i - tam podlaczasz zasilanie /emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20" data-src="emoticons/wink.png">
Odpowiedz

Zgadza się kolego jest + oraz - ale wg tego opis tyczy się całego rzędu dlatego wolę spytać

Odpowiedz

A do instrukcji obsługi zajrzał? [emoji6] co masz na myśli mówiąc o całym rzędzie ? Są opisane trzy poziome trój pinowe porty (sbus, rssi, s.port) oraz osiem pionowych też trój pinowych... W tych ośmiu patrząc od góry to pierwszy rząd to sygnał, drugi to +, trzeci to -... /emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20" data-src="emoticons/smile.png">//applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180131/af6be46bf132f880b56fe4b09f825b10.jpg&key=b6a5e36ec3096e4ca960207665bcd46d9ffdd6e0c0d4916a5c6e86379b70351c">

Odpowiedz

nie sądziłem że można podłączyć gdzie się podoba. CZytałem instrukcję i nawet patrzyłem po zdjęciach w necie i nie byłem pewien.
Odpowiedz

No nie tak, że wszędzie gdzie się podoba ... plus do plusa minus do minusa [emoji6] A do którego +czy - podlaczysz to już obojętne, sygnałowy musisz podpiąć w odpowiednie miejsce w zależności z którego protokołu będziesz korzystał.

Odpowiedz

To że biegunowość musi się zgadzać to raczej logiczne i domyśliłem się tylko nie wiedziałem że nie podpinając sygnałowego jest traktowane jako wejście zasilania.

Jeśli chodzi o modelarstwo jestem noga przynajmniej na razie :)/emoticons/smile.png">
Odpowiedz