Jump to content
Piotr

RunCam HD oraz RunCam 2

Recommended Posts

Witam 

Jestem początkującym modelarzem z systemem FPV

Chciałem się spytać czy kamery RunCam HD oraz RunCam 2 będą "działać" na systemie FPV który obiera sygnał AV

Witam 
Jestem początkującym modelarzem z systemem FPV
Chciałem się spytać czy kamery RunCam HD oraz RunCam 2 będą "działać" na systemie FPV który obiera sygnał AV

Kamery tylko podają sygnał do nadajnika wideo. Obie te kamery posiadają odpowiednie wyjście.

Chciałem się jeszcze spytać czy te dwie kamery są analogowe czy cyfrowe

W tej chwili chyba trudno znaleźć coś takiego jak kamera analogowa. Na pewno nie w FPV. Pewnie o coś innego Ci chodzi?

Dzień dobry. 2 pytanie o te kamery

1. Mogą albo podawać sygnał do VTX albo nagrywać film na kartę - nie obie rzeczy równocześnie? Jeśli podają do VTX czy można podłączyć OSD?

2. Czy można zamontować kamerę  "na sztorc" o obrócić nagrywany obraz o 90 stopni?

Witam,

obie kamery mogą jednocześnie nadrywać video lub robić zdjęcia oraz przekazywać obraz na wyjście TV-out który przyłącza się do transmitera.

Dodatkowo do kamery RunCam 2 można dokupić dodatkowy kabel który po przyłaczeniu do odbiornika może zdalnie wywoływać nagrywania filmów / wykonywanie zdjęć.

Obie kamery nie posiadają funkcji OSD (oczywiście poza menu konfiguracyjnym które jest widoczne po uruchomieniu poprzez wyjście TV-Out)

Obie kamery posiadają opcję obrotu obrazu ale jedynie o 180 stopni.

Pozdrawiam

Maciej

Dzień dobry,

Używam RunCam2 kupionego u Państwa u ponad roku i niestety pojawiła mi się chyba usterka. Tzn kamera przestała podawać obraz na wyjściu video. Zrobiłem upgrade firmware do 2.4 - nie pomogło. Nagrywanie na kartę działa poprawnie, podłączyłem się też aplikacją na telefon przez WiFi i wszystko działa poprawnie - łącznie z transmisją obrazu. 

Może też być tak, że usterce uległ przewód a nie kamera. Pewnie można samemu kabel ze złączem miniUSB rozdzielić na poszczególne przewody.