Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wsparcie Techniczne przeznaczone jest wyłącznie dla Klientów sklepu 77hobby, w zakresie związanym z zakupionymi produktami (w miarę możliwości nie tylko).

Wsparcie nie jest usługą gwarantowaną i nie możemy obiecać rozwiązania każdego problemu, tym niemniej staramy się odpowiadać w najbliższym możliwym terminie (w dni robocze, zwykle tego samego lub następnego dnia).

Usługa Wsparcia Technicznego realizowana jest za pomocą platformy Forum, dlatego w celu skorzystania ze wsparcia konieczne jest zarejestrowanie się na Forum (patrz szczegółowy opis dostępny niżej).

Po rejestracji na Forum, Klientom sklepu 77Hobby zostaną automatycznie nadane uprawnienia do zadawania pytań w dziale Wsparcia Technicznego, na podstawie adresu e-mail użytego do rejestracji na Forum i w sklepie. Nadanie uprawnień może potrwać ok. jednego dnia roboczego (zwykle znacznie szybciej). O nadaniu uprawnień powiadomimy Cię prywatną wiadomością na Forum.

Jeśli adres e-mail z Forum różni się od adresu używanego w sklepie 77Hobby lub jeśli zostałeś naszym Klientem już po rejestracji na Forum, prosimy o kontakt z Obsługą Forum.

 

Zanim zadasz pytanie w dziale Wsparcia Technicznego, sprawdź działy FAQ (najczęściej zadawane pytania) oraz Warsztat FrSky. Jest duża szansa, że odpowiedź na Twoje pytanie już się tam znajduje:

W tym wątku radzimy jak opisać problem, aby otrzymać szybką i konkretną pomoc.

Umieszczane w dziale Wsparcia Technicznego pytania widoczne są tylko dla osoby zadającej pytanie oraz dla obsługi Wsparcia Technicznego 77Hobby.

Najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami umieszczamy w działach FAQ, dostępnych dla wszystkich do czytania i komentowania.


 

Jak zadać pytanie do Wsparcia Technicznego?

Aby zadawać pytania w dziale Wsparcie Techniczne 77Hobby musisz zarejestrować się na Forum (jeśli nie wiesz jak to zrobić, przeczytaj instrukcję Jak zarejestrować się na Forum). Następnie poczekaj chwilę na nadanie uprawnień (otrzymasz powiadomienie przez prywatną wiadomość na Forum).

Po nadaniu uprawnień przejdź do strony głównej Forum (upewnij się, że jesteś zalogowany):

image.thumb.png.d3985addf9128b88a2f19c18aa6559a3.png

Wybierz dział Wsparcie Techniczne:

image.thumb.png.4a47a55c00acb47c19fadb0e9e871609.png

Kliknij "Zadaj pytanie":

image.thumb.png.d28c781291888686f210219f8c0e8d17.png

Wypełnij formularz, starając się jak najdokładniej opisać problem, ewentualnie dodaj zdjęcia lub linki to filmów na YouTube. Nadaj tytuł adekwatny do zadawanego pytania, wpisz kilka tagów (oddzielając je przecinkami). Kiedy wszystko będzie gotowe, kliknij "Dodaj pytanie":

image.thumb.png.e74b9b85dde470ce0de14cc8207b8c70.png

Dla Twojego pytania zostanie utworzony wątek. Będzie w nim przechowywana historia korespondencji między Tobą a obsługa Wsparcia Technicznego 77Hobby (wątek nie będzie widoczny dla osób postronnych).

Teraz pozostaje już tylko czekać na naszą odpowiedź. Zostaniesz o niej powiadomiony mailem lub zgodnie z ustawieniami powiadomień w Twoim profilu konta użytkownika. Będziesz mógł nam odpowiedzieć w ten sam sposób, wchodząc w utworzony wątek i ew. pisząc koleją wiadomość (nie twórz nowego pytania, odpowiadaj w ramach istniejącego wątku).

Staramy się odpowiadać najpóźniej następnego dnia roboczego. Zwykle znacznie szybciej :).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×