Jump to content
krzychu

FrSky Taranis X9D plus brak głosu

Recommended Posts

Witam zakupiłem aparaturę frsky Taranis x9d  aparatura fajna marzenie spełnione problem mam taki ze nie działa mi głos aparatura powinna cos mówić np w czasie włączania lub włączania przycisków na chwilę obecną nie mam żadnego modelu podłączonego jestem nowy w modelarstwie zaczynam przygodę proszę o wytłumaczenie w miarę łapo logicznie Sprzedawca mowi ze w ustawianiach jest wyłączone ale ja podgłaszałem  w ustawianiach i nic jedynie co alarmowało mnie o nickim poziomie bateri 

Kolego, kupiłeś fajny sprzęt. Ma duże możliwości. Jednak to nie jest golarka czy kalkulator, co wyjmuje się z opakowania ... i działa. Modelarstwo wymaga trochę więcej inwencji i zaangażowania. Jeśli zaczynasz, to musisz poznać podstawy podstaw. Pytać wolno i trzeba, ale nikt tu nie wytrzyma 100 kolejnych pytań o rzeczy banalne, ogólnie znane i bardzo podstawowe, opisane wielokrotnie w Internecie. Na początek proponuję "biblię" dla Taranisa:
http://www.open-tx.org/2014/01/03/opentx-frsky-manual-pl
Nie zniechęcaj się. Fajne rzeczy wymagają wysiłku.

• Thanks 1

Kolego komarkus dziękuje za linka Biorę sie do pracy :) jak najbardziej aparatura fajna mega mi sie podoba byłem jakiś czas na zawodach dronów fpv i widziałem wieszkość zawodników miało tę aparaturę a co najlepsze ona gadała 😮 mega mi sie spodobała ta opcja np wracaj stan baterii lub np jak się rozbije czy zahaczy o cos  Modelarstwem zajmowałem sie 15 lat temu miałem spalinowe modele samoloty , Śmigłowce , samochody typu baja HPI ale niestety z bólem serca musiałem wszystko sprzedać :( ale wracam ponownie do cos nowego ta aparaturą którą teraz mam jest to cos mega nowego dla mnie 15 lat temu miałem zwykłą aparaturę bez takich bajerów jak teraz :) Powiem wam ze modelarstwo to cholerna choroba ciągnie to hobby nie samowicie Pozdrawiam Modelarzy 

Skoro masz już solidne przetarcie modelarskie, to nie będzie trudno. Myślałem, że jesteś świeżakiem :)