dobols 0 Posted January 31, 2018 Witajcie . Jak zaznaczyłem na początku jestem laikiem jeśli chodzi o modelarstwo spalinowe a tym bardziej OPEN TX. Może w z perspektywy waszego doświadczenia śmieszne pytanie. Gdzie w odbiorniku podłączyć zasilanie w jedno z gniazd 1-8? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kwiatufpv 0 Posted January 31, 2018 Kolego A widzisz na obudowie odbiornika opisy, jest biało na czarnym nadrukowane + i - tam podlaczasz zasilanie Quote Share this post Link to post Share on other sites
dobols 0 Posted January 31, 2018 Zgadza się kolego jest + oraz - ale wg tego opis tyczy się całego rzędu dlatego wolę spytać Quote Share this post Link to post Share on other sites
kwiatufpv 0 Posted January 31, 2018 A do instrukcji obsługi zajrzał? co masz na myśli mówiąc o całym rzędzie ? Są opisane trzy poziome trój pinowe porty (sbus, rssi, s.port) oraz osiem pionowych też trój pinowych... W tych ośmiu patrząc od góry to pierwszy rząd to sygnał, drugi to +, trzeci to -... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dobols 0 Posted January 31, 2018 nie sądziłem że można podłączyć gdzie się podoba. CZytałem instrukcję i nawet patrzyłem po zdjęciach w necie i nie byłem pewien. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kwiatufpv 0 Posted January 31, 2018 No nie tak, że wszędzie gdzie się podoba ... plus do plusa minus do minusa A do którego +czy - podlaczysz to już obojętne, sygnałowy musisz podpiąć w odpowiednie miejsce w zależności z którego protokołu będziesz korzystał. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dobols 0 Posted January 31, 2018 To że biegunowość musi się zgadzać to raczej logiczne i domyśliłem się tylko nie wiedziałem że nie podpinając sygnałowego jest traktowane jako wejście zasilania. Jeśli chodzi o modelarstwo jestem noga przynajmniej na razie Quote Share this post Link to post Share on other sites