Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie .

Jak zaznaczyłem na początku jestem laikiem jeśli chodzi o modelarstwo spalinowe a tym bardziej OPEN TX.

Może w z perspektywy waszego doświadczenia śmieszne pytanie.

Gdzie w odbiorniku podłączyć zasilanie w jedno z gniazd 1-8?

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Kolego A widzisz na obudowie odbiornika opisy, jest biało na czarnym nadrukowane + i - tam podlaczasz zasilanie ;)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Zgadza się kolego jest + oraz - ale wg tego opis tyczy się całego rzędu dlatego wolę spytać

27661916_2003753076308722_1268576712_n.jpg

27497530_2003753149642048_456470147_n.jpg

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

A do instrukcji obsługi zajrzał? co masz na myśli mówiąc o całym rzędzie ? Są opisane trzy poziome trój pinowe porty (sbus, rssi, s.port) oraz osiem pionowych też trój pinowych... W tych ośmiu patrząc od góry to pierwszy rząd to sygnał, drugi to +, trzeci to -... :)af6be46bf132f880b56fe4b09f825b10.jpg&key=b6a5e36ec3096e4ca960207665bcd46d9ffdd6e0c0d4916a5c6e86379b70351c

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

nie sądziłem że można podłączyć gdzie się podoba. CZytałem instrukcję i nawet patrzyłem po zdjęciach w necie i nie byłem pewien.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

No nie tak, że wszędzie gdzie się podoba ... plus do plusa minus do minusa A do którego +czy - podlaczysz to już obojętne, sygnałowy musisz podpiąć w odpowiednie miejsce w zależności z którego protokołu będziesz korzystał.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

To że biegunowość musi się zgadzać to raczej logiczne i domyśliłem się tylko nie wiedziałem że nie podpinając sygnałowego jest traktowane jako wejście zasilania.

Jeśli chodzi o modelarstwo jestem noga przynajmniej na razie :)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Spoko:) piny zasilajace są ze sobą połączone (na przyszłość to miernik w rękę, ustawić na piszczalke i sprawdzić:P) :D
Powodzenia :)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Dziękuję za informację.

A jeszcze jedno pytanie mam odnośnie zasilania,

Obecnie mam w heli pakiet 4,8V 2400mA . Zakres zasilania odbiornika 4-10V. Lepiej założyć pakiet np 7,2V? Na pewno będzie większy margines błędu.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Lo matko :) Nie wiedziałem, że Jeszce Się używa takich Aku... generalnie to trochę działanie na granicy bo min. Napięcie dla odbiornika to 4V, a w trakcie latania napięcie na aku. Spada pod obiazezniem, i jak masz Aku. Nominalnie 4.8V to szybko zejdzie ponizej 4 i gleba ;)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Nie chodzi mi o napiece tylko o rodzaj akmulatora ... nie NiMH tylko LiPol ....Nie wiem jaki masz sprzęt i może jestem trochę nie w temacie bo ja latam tzw. dronami sportowymi (racerkami) i z tego co wiem to w heli też używa się lipoli...

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta