Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

FrSky Taranis X9D plus brak głosu

Witam zakupiłem aparaturę frsky Taranis x9d  aparatura fajna marzenie spełnione problem mam taki ze nie działa mi głos aparatura powinna cos mówić np w czasie włączania lub włączania przycisków na chwilę obecną nie mam żadnego modelu podłączonego jestem nowy w modelarstwie zaczynam przygodę proszę o wytłumaczenie w miarę łapo logicznie Sprzedawca mowi ze w ustawianiach jest wyłączone ale ja podgłaszałem  w ustawianiach i nic jedynie co alarmowało mnie o nickim poziomie bateri 
Odpowiedz

Kolego, kupiłeś fajny sprzęt. Ma duże możliwości. Jednak to nie jest golarka czy kalkulator, co wyjmuje się z opakowania ... i działa. Modelarstwo wymaga trochę więcej inwencji i zaangażowania. Jeśli zaczynasz, to musisz poznać podstawy podstaw. Pytać wolno i trzeba, ale nikt tu nie wytrzyma 100 kolejnych pytań o rzeczy banalne, ogólnie znane i bardzo podstawowe, opisane wielokrotnie w Internecie. Na początek proponuję "biblię" dla Taranisa:
http://www.open-tx.org/2014/01/03/opentx...-manual-pl

Nie zniechęcaj się. Fajne rzeczy wymagają wysiłku.
Odpowiedz

Kolego komarkus[b] dziękuje za linka Biorę sie do pracy :):(:)
Odpowiedz

Skoro masz już solidne przetarcie modelarskie, to nie będzie trudno. Myślałem, że jesteś świeżakiem :)
Odpowiedz

Przede wszystkim sprawdź czy w aparaturze jest włożona karta micro SD jeśli tak to sprawdź czy znajduje się tam katalog "SOUNDS" i czy w tym katalogu jest podkatalog oznaczony symbolem języka który masz wybrany w menu radia.

Odpowiedz

Witaj wicek tak znajduje sie karta sd i jest folder SOUNDS ustawiłem w ustawieniach opcja Voice language English i nie działa mi gadanie wg oprogramowanie mam Taranis Bootloader-2.1.9

Odpowiedz

To już coraz więcej wiemy. Dla pewności:

1. Karta i katalogi są też widoczne z poziomu OpenTX w aparaturze?

2. Konfiguracja siły dźwięku nie jest ustawiona na mute?