2022-10-12, 10:57
Witam wszystkich forumowiczów 77hobby
Na wstępie chciałbym zaznaczyć że jestem początkującym i mimo, że posiadam parę dronów to ostatnie lata przeleżały one w szafie (podobnie z wiedzą ?) i czekają na mój wolny czas. Do tej pory też się jakoś "udawało" bindować aparaturę a mając okazję podchodząc do tego na nowo chciałbym zrozumieć o co w tym wszystkim chodzi - mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali ?
Otóż w moje ręce wpadł Emax Tinyhawk 2 Freestyle z modułem R-XSR. Przejrzałem paredziesiąt tematów odnośnie aktualizacji i bindowania FrSky Taranis X9 Lite z R-XSR i XM+ i muszę przyznać, że trochę mnie to przerasta. Dodatkowo w obecnych dronach mam odbiorniki XM+ i mam pewną zagwozdkę.
W Taranisie mam obecnie OpenTX 2.3.0 oraz ISRM-N w wersji 1.1.0/1.1.2 FCC.
Abym mógł połączyć wszystkie drony pamiętam, że w aparaturze i w odbiornikach muszę mieć te same wersje oprogramowania stąd jak rozumiem muszę je zaktualizować. Teraz nasuwa mi się parę pytań:
Dziękuję za zainteresowanie się tematem - dlatego też nie oczekuję gotowych rozwiązań a chociażby wskazówki - dzięki temu się nauczę i będę wiedział na przyszłość ?
Z góry dziękuję za odpowiedź ✌️
Na wstępie chciałbym zaznaczyć że jestem początkującym i mimo, że posiadam parę dronów to ostatnie lata przeleżały one w szafie (podobnie z wiedzą ?) i czekają na mój wolny czas. Do tej pory też się jakoś "udawało" bindować aparaturę a mając okazję podchodząc do tego na nowo chciałbym zrozumieć o co w tym wszystkim chodzi - mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali ?
Otóż w moje ręce wpadł Emax Tinyhawk 2 Freestyle z modułem R-XSR. Przejrzałem paredziesiąt tematów odnośnie aktualizacji i bindowania FrSky Taranis X9 Lite z R-XSR i XM+ i muszę przyznać, że trochę mnie to przerasta. Dodatkowo w obecnych dronach mam odbiorniki XM+ i mam pewną zagwozdkę.
W Taranisie mam obecnie OpenTX 2.3.0 oraz ISRM-N w wersji 1.1.0/1.1.2 FCC.